Zo kan het dus ook!

woensdag 22 februari 2023 | aanvang 19:30 uur | Spreker: Alfred Slomp
Locatie: Leeuwendaalkerk | toegang gratis

Een hoopvolle workshop voor een inspirerend en duurzaam leven

Je hebt het niet gemakkelijk als consument in de supermarkt. Bij elk schap moeten keuzes gemaakt worden, en het is geen gemakkelijke afweging tussen lekker, goedkoop, gezond, milieuvriendelijk, diervriendelijk en eerlijk voor de producent. Het palet aan keurmerken kan helpen, maar zorgt ook voor verwarring.

Deze workshop verkent de keuzes die we maken, helpt argumenten te begrijpen en verbindt deze met een helder ethisch kader. De bijeenkomsten zijn actief, sociaal, informatief en gaan in een hoog tempo een serieuze maar niet te zware dialoog aan. We gebruiken veel materiaal uit actuele documentaires en websites.

Spreker: Alfred Slomp

Sinds 2015 geeft Alfred met veel plezier lezingen en workshops op de meest uiteenlopende plekken. Van een zaal tot een conferentie, van een supermarkt tot een kerkdienst en van de Rotary tot een middelbare school.