Toekomst voor vluchtelingen

vrijdag 4 maart 2022 | aanvang 20:00 uur | Spreker: Don Ceder
Locatie: Leeuwendaalkerk | toegang gratis

Tijdens deze Leeuwendaallezing spreekt Don Ceder over zijn visie op de toekomst van het Nederlandse vluchtelingenbeleid in een onzekere en instabiele wereld. Hij zoomt daarbij in op de kansen en uitdagingen voor de gemeente Rijswijk. Wat is onze visie op het vluchtelingenbeleid? En wat is hierin de taak van samenleving, kerk en politiek?

U bent voor deze lezing weer van harte welkom in de Leeuwendaalkerk, Oranjelaan 62 in Rijswijk. We zien er naar uit u weer persoonlijk te kunnen ontmoeten! Kijkt u toch liever online mee? Dat kan ook, de lezing zal live te bekijken zijn via deze site.

Spreker: Don Ceder

Don Ceder is sinds april 2021 kamerlid voor de ChristenUnie. Hij houdt zich onder andere bezig met thema’s als migratie, jeugdzorg en armoede. Eerder was hij sociaal advocaat en raadslid in Amsterdam voor de ChristenUnie.