The Beatles: borrel & bites

zondag 23 juni 2019 | aanvang 20:00 uur | Locatie: Leeuwendaalkerk | toegang gratis

Let me take you down, cause I’m going to…
Alle liefhebbers van de Beatles opgelet! Dit wordt een Leeuwendaallezing waar u absoluut bij moet zijn. Onder het genot van een drankje en een hapje zal er een interactieve lezing worden verzorgd over de Beatles. We zullen ingaan op vragen als: Waar kwamen de Beatles vandaan? Welke ontwikkeling hebben ze door gemaakt? Wat was hun invloed op de maatschappij en muziek? Wat is het verhaal achter “Paul is dead?”

En natuurlijk zullen we veel naar the Beatles gaan luisteren deze avond en hopen we met elkaar het gesprek aan te gaan. Wat is uw favoriete liedje van the Beatles?
Neem deze avond vooral uw smartphone/tablet mee!
Come together op 23 juni!

Let op: Van te voren aanmelden wordt gewaardeerd vanwege de catering, dit kunt u doen door een mailtje te sturen naar: lezingen@leeuwendaalkerk.nl

Sprekers:
Marjon Heringa en Axel Pel